Plac zabaw etc

Sprawy osiedlowe, czyli wszystko co dotyczy naszego osiedla
LeszekB
Posty: 131
Rejestracja: 4 maja 2016, o 13:57

Re: Plac zabaw etc

Postautor: LeszekB » 4 kwie 2017, o 15:09

Ciekawe czy bedzie Pani taka otwarta na hałasy na dziedzińcu wieczorem usypiajac dzieci, kiedy ktos sobie zrobi impreze na swoim tarasie. Deweloper obiecywał plac zabaw poza terenem dziedzińca w stronę rzeki a kupując mieszkania usłyszałem, że na dziedzińcu niczego takiego nei planują, miały być tylko alejki i ławeczki. A tu nagle bęc i piaskownica i karuzela...gdzie rodzice mają chodzic? W miejsce gdzie wrzeszczące dzieci nie przeszkadzają innym mieszkańcom.

adiziom

Re: Plac zabaw etc

Postautor: adiziom » 4 kwie 2017, o 15:53

Dzieci to tylko dzieci,gdzie sie maja bawic? Kazdy z nas byl dzieckiem i kazdy z nas byl glosno.dodatkowo dziedziniec jest maly i echo sie roznosi,tak samo ja sa imprezy i wszystko slycjac,albo jak ktos rozmawia przez telefon ma balkonie. Ale zeby pogodzic dwie strony to najlepiej wybudowac plac zabaw zgodnie z wizualizacja,tak jak deweloper obiecywal przy zakupie mieszkania.

anikk926
Posty: 79
Rejestracja: 24 paź 2016, o 13:39
Budynek: B

Re: Plac zabaw etc

Postautor: anikk926 » 4 kwie 2017, o 16:55

Nie porownujmy dzieci do imprez.

matti89
Posty: 198
Rejestracja: 7 sty 2016, o 12:34
Budynek: B

Re: Plac zabaw etc

Postautor: matti89 » 4 kwie 2017, o 17:43

Moim zdaniem każdy decydując sie na zamieszkanie w bloku, tym bardziej w bloku o takim planie, wiedział że nie bedzie tu sobie sam. Dlatego dobrze byloby wykazać sie wyrozumiałością dla pewnych spraw. Każdy czasem generuje jakieś hałasy, ważne aby tylko nie robic tego z premedytacją i szanować cisze nocną.

adiziom

Re: Plac zabaw etc

Postautor: adiziom » 4 kwie 2017, o 19:42

Racja matti :) wiec wrocmy do tematu,czy mozna wystosowac w sprawie budowu placu zabaw pismo do administracji i dewelopresu od nas jako wspolnoty?

Madlen
Posty: 6
Rejestracja: 5 lut 2017, o 21:03
Budynek: B

Re: Plac zabaw etc

Postautor: Madlen » 4 kwie 2017, o 20:18

Ludzie dajcie spokój z tymi dziećmi... to normalne, że krzyczą, biegają, to chyba dobrze - znaczy, że zdrowe! :) zgadzam się z matti89 : kupiliśmy mieszkanie w bloku więc będziemy się słyszeć, tylko nie róbmy tego złośliwie.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka


kromal
Posty: 49
Rejestracja: 25 sty 2016, o 12:17

Re: Plac zabaw etc

Postautor: kromal » 4 kwie 2017, o 23:31

Leszek przesadzasz z dziećmi, to co jest na tym spacerniaku to nawet mikro placem zabaw nie można nazwać, którym nawet jak widzę dzieci nie są zainteresowane. Druga sprawa, balkony,tarasy nie są do imprez, a już na pewno nie, gdy obowiązuje cisza nocna. Sorry, ale twoje wypowiedzi o dzieciach brzmią jak jakaś trauma z dzieciństwa...

dStan
Posty: 58
Rejestracja: 9 lut 2016, o 09:08
Budynek: B

Re: Plac zabaw etc

Postautor: dStan » 5 kwie 2017, o 08:12

To czy komuś to przeszkadza czy nie, to jest kwestia indywidualna. Ale faktem jest, że na dziedzińcu miało nie być placu zabaw, piaskownic itp. Dopytywałem o to specjalnie dewelopera i zapewniał że nic takiego tam nie powstanie, a mały plac zabaw jest przewidziany od strony Wisłoka (wskazywałem gdzie nawet na 1 stronie tego tematu).
Co prawda jak patrzę teraz na mapkę, to wątpię aby on powstał, bo był zaplanowany w narożniku pomiędzy blokiem od strony Wisłoka (przy klatce VI) a drogą biegnącą wzdłuż rzeki a teraz są tam miejsca parkingowe. Trzeba by przycisnąć dewelopera aby określił co się stanie z tym miejscem, czy powstanie tam mini plac zabaw, zgodnie z udostępnionym planem osiedla, a jeśli nie to gdzie takiego można się spodziewać. Jeśli pojedyncze głosy nic nie zdziałają to trzeba by podjąć temat na zebraniu ogółu właścicieli, zgłosić wniosek, zagłosować a później pewnie administrator w imieniu nas wszystkich idzie z takim przegłosowanym wnioskiem do dewelopera.

LeszekB
Posty: 131
Rejestracja: 4 maja 2016, o 13:57

Re: Plac zabaw etc

Postautor: LeszekB » 5 kwie 2017, o 13:31

O to wlasnie chodzi. Mialo nie byc a jest. Jednym nie przeszkadza, a mnie przeszkadza, moze komus jeszcze tez przeszkadza tylko albo nie ma go tu na forum albo nie chce sie wychylac publicznie.
Załączniki
hand-1209591_960_720.jpg

Daniel1989
Posty: 51
Rejestracja: 16 kwie 2016, o 10:45

Re: Plac zabaw etc

Postautor: Daniel1989 » 5 kwie 2017, o 15:24

Powtórze za Matti89
Moim zdaniem każdy decydując sie na zamieszkanie w bloku, tym bardziej w bloku o takim planie, wiedział że nie bedzie tu sobie sam. Dlatego dobrze byloby wykazać sie wyrozumiałością dla pewnych spraw. Każdy czasem generuje jakieś hałasy, ważne aby tylko nie robic tego z premedytacją i szanować cisze nocną.
Szanujmy siebie i innych. Jeżeli temat będzie się nasilał poruszy się go na zebraniu wspónoty i podda pod dyskusję, a póki co wrzućmy wszyscy na luz i obserwujmy jak się sytuacja rozwinie albo kto mniej cierpliwy można już szukać działki pod dom :)


Wróć do „Osiedlowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość