Znaleziono 25 wyników

autor: MagdaK
19 lip 2013, o 12:35
Forum: Osiedlowe
Temat: Problemy z budynkiem B
Odpowiedzi: 126
Odsłony: 29477

Re: Problemy z budynkiem B

Dla wszystkich zainteresowanych.... :D Dostałam zwrot pieniędzy <jupi> . Byłam dziś rano zanieść wezwanie do zapłaty i bezpośrednio stamtąd poszłam na konopnicka do Prezesa. Nie powiem, rozmowa była ok. A jakąś godzinę po rozmowie miałam kasę na koncie. Ale wiem że Prezes poszedł do banku i pewnie t...
autor: MagdaK
18 lip 2013, o 21:08
Forum: Od Zarządcy
Temat: Nowy zarząd Osiedla Wisłok
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 2801

Re: Nowy zarząd Osiedla Wisłok

No tak ja na ten numer tez dzwonie codziennie i nic. tam pracuje chyba tylko jeszcze odkurzacz i ksero :/
autor: MagdaK
18 lip 2013, o 21:07
Forum: Pytania zainteresowanych
Temat: Zakup mieszkania?
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 5247

Re: Zakup mieszkania?

Mich- nie chce cie straszyć ale zastanów się.... ja już zrezygnowałam z mieszkania w budynku B i teraz kupuję z rynku wtórnego> Moim zdaniem lepiej dopłacić tych 10 tyś i kupić u innego dewelopera albo używane mieszkanie. Na moje oko to nic nie bedzie dobrze a firma chyli sie ku upadkowi. tam juz ch...
autor: MagdaK
18 lip 2013, o 13:14
Forum: Osiedlowe
Temat: Problemy z budynkiem B
Odpowiedzi: 126
Odsłony: 29477

Re: Problemy z budynkiem B

Chej:) Ja tak jak Ruda miałam termin do 16 lipca i tak jak ona mam a raczej miałam umowę rezerwacyjną. Ja kasy tez nie dostałam i zastanawiam się co zrobić zeby ja odzyskać. Dla mnie kwota nawet 5000 zł jest bardzo duża i nie stać mnie na to żeby ot tak dać sobie spokój i mieć w szanownym poważaniu ...
autor: MagdaK
16 lip 2013, o 10:19
Forum: Osiedlowe
Temat: Problemy z budynkiem B
Odpowiedzi: 126
Odsłony: 29477

Re: Budynek B - 14 kwietnia 2013 r.

Ja będę na pewno :)
autor: MagdaK
13 lip 2013, o 13:15
Forum: Osiedlowe
Temat: Problemy z budynkiem B
Odpowiedzi: 126
Odsłony: 29477

Re: Budynek B - 14 kwietnia 2013 r.

RUDA - właśnie poszukałam w necie i znalazłam że PAN prokurent owszem ma coś wspólnego z adresem konopnickiej ale nie 8 tylko 18 i nie w siedzibie Wisłoka ale w siedzibie Jedynki gdzie jest Dyrektorem Finansowym. Przynajmniej tak wynika z raportu finansowego z 2012 roku który jest podpisany z datą m...
autor: MagdaK
12 lip 2013, o 10:59
Forum: Osiedlowe
Temat: Problemy z budynkiem B
Odpowiedzi: 126
Odsłony: 29477

Re: Budynek B - 14 kwietnia 2013 r.

Macie jakiś kontakt z Wisłokiem? Albo z prokurentem? Ja już kilka dni próbuję się dodzwonić i nic z tego a wczoraj jak poszłam do biura to się okazało że czynne tylko do 16-stej.
Kurde martwię się że nie zobaczę już swoich pieniędzy z powrotem
autor: MagdaK
10 lip 2013, o 11:35
Forum: Osiedlowe
Temat: Problemy z budynkiem B
Odpowiedzi: 126
Odsłony: 29477

Re: Budynek B - 14 kwietnia 2013 r.

Czy ktokolwiek z was otrzymał zwrot kosztów rezerwacji?? Bo ja mam termin do 16,07 ale cały czas się obawiam że kasy nie dostanę.
A co do pani Eweliny, to pewnie sama już miała dość tego bałaganu i tłumaczenia się ludziom więc zrezygnowała.
autor: MagdaK
27 cze 2013, o 11:29
Forum: Osiedlowe
Temat: Problemy z budynkiem B
Odpowiedzi: 126
Odsłony: 29477

Re: Budynek B - 14 kwietnia 2013 r.

Nie chce tutaj źle wróżyć ale oby to nie skończyło się tak jak przy tych apartamentach przy samym wisłoku obok mostu zamkowego. Juz nie pamietam ale chyba zaczęli budowe ok.2 lat temu i nawet jednego budynku nie dokończyli. Ludzie pokupowali mieszkania a teraz co? czekają ich procesy bo nie mogą odz...
autor: MagdaK
24 cze 2013, o 22:35
Forum: Osiedlowe
Temat: Problemy z budynkiem B
Odpowiedzi: 126
Odsłony: 29477

Re: Budynek B - 14 kwietnia 2013 r.

A czy koś z was dostał już zwrot jakiejś kasy?